2012. május 18., péntek

FTT fanfiction

Az a helyzet, hogy az elmúlt napokban egyre többen kezdtek keresni errefelé FTT fanfictiont. Legalábbis a kezelőpult tanulsága szerint most már egy stabil 10-12 ember érkezett ide abban a hitben, hogy itt majd megleli a maga napi betevő FTT fanfiction adagját. Gondolom, ez a szám most csak nőni fog, miután immár negyedszerre írom le ebbe a bejegyzésbe azt, hogy FTT fanfiction. (Kérlek titeket, ezúttal a címet is számoljuk bele)
 No persze én nagyon örülök a plusz látogatóknak, még ha minden valószínűség szerint egyből távoznak is, mihelyst rájönnek, hogy itt bizony nincs FTT fanfiction, és a Google csak azért dobta ki ezt az oldalt, mert valamelyik barom a becses blogger roppant viccesnek találta azt a kifejezést, hogy FTT fanficiton, és teleírta velük a bekezdést. Igazság szerint még azon is elgondolkodtam, hogy engednem kéne a tömeg nyomásának, és írni egy FTT fanfictiont. (Elvégre mink már csak ilyen demokráciában élünk, nem?)
 Ezzel az elképzeléssel csak annyi a baj, hogy nem vágom, mi az az FTT. Rákerestem Google segítségével, és az a helyzet, hogy nem pont azt találtam, amire számítottam. Meg valószínűleg nem is azt, amiből fanfictiont lehetne írni. De késő este van, így én a találatokat roppant viccesnek tartottam (ha nagyon gonosz lennék, még azt is megjegyezném, hogy talán van benne némi irónia), és hát miért ne oszthatnám meg veletek is?
Tehát, kedves hölgyeim és uraim, íme az FTT:
http://www.elteftt.hu/
http://en.wikipedia.org/wiki/Failure_to_thrive
http://fold1.ftt.uni-miskolc.hu/
Azért jó látni, hogy a kedves olvasóim, akik FTT fanfictiont keresnek errefelé, legalább a jövőjükkel törődnek valamelyest (amennyiben egyelőre elmulasztották a 18. életévük betöltését) hiszen a három találatból kettő rögtön egy egyetem tanszékének a honlapjára kalauzol.
Végezetül egy kérdés. Mi az az FTT?

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nos, azt hiszem erre a kérdésre nagyon könnyen válaszolni tudok. Az FTT Fekete Tőr Testvériséget jelent.
    Én egy ilyen fanfictiont írok, van is velem egy cseréd: FTT-Valóra vált szerető.:)

    Remélem tudtam segíteni. Bár nem teljesen értettem a bejegyzésedet...

    ZoeH

    VálaszTörlés
  2. Helló!
    Köszönöm a válaszodat, most már az az érzésem, hogy ma is tanultam valami hasznosat. ^^
    A bejegyzés létjogosultsága pedig valóban erősen megkérdőjelezhető. Én annyit hoznék fel mellette indokként, hogy pár órával ezelőtt még jó ötletnek tűnt. Meg aztán valamilyen szinten még mindig viccesnek tartom, hogy valaki pont az én blogomon szeretne fanfictiont találni, ráadásul ilyen nagy erőkkel. :)

    VálaszTörlés