2012. március 29., csütörtök

Itt egy újabb díj



Az a helyzet, hogy megint sikerült összeszednem egy díjat, amiért ezúttal hálás köszönet tpr-nek. Nagyon örülök neki, hogy én is az eszébe jutottam. ^^

Szabályok:


1. Értesítsd a blog tulajdonosát, aki adja, hogy megkaptad!
2. Tedd ki a blogodra!
3. Írj le hat dolgot magadról!
4. Írd ki, kitől kaptad!
5. Add tovább négy írónak!
6. Írd ki a szabályokat, hogy mindenki tudja!
7. Értesítsd a díjazottakat!


6 dolog magamról:
1. Végzős vagyok perpill
2. Életcélom, hogy atommérnök legyek. 
3. Vagy valami hasonlóan menő elnevezésű feladatkörben dolgozhassak
4. Erősen gondolkozom spanyol tanulmányaim megkezdésén
5. Csak sajnos nincs rá megfelelő keret
6. Hétvégén most már tényleg próbálok majd eredményt hirdetni, hátha összejön a trükk


Akiknek továbbküldeném:
1. Krisz
2. Kiara
3. Alice-Beth
4. Csillagfény

3 megjegyzés:

  1. Sziaa! :)
    Nagyon szépen köszönöm a dijat de bocsi nem teszem még egyszer ki a dijat de azért oda irlak h tőled is kaptam! ;) Mégegyszer nagyon KÖSZÖNÖM! :D <333

    VálaszTörlés
  2. Semmi baj, azt hiszem, a következő lebilincselő olvasmányt már én sem fogom kirakni, már ha jön még hozzám a díj. XD

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Ugyancsak nagyon köszönöm a díjat, kedves, hogy többek között rám is gondoltál. :)

    Pusz, Krisz

    VálaszTörlés